这个人很懒真的懒
有什麼不對的地方
抱歉我已經被打了

Here with Me - Robot Koch、Susie Suh

Here with Me- Robot Koch


而今彼此虽隔千山万水

我心却永与你相伴于此



Caught in the riptide
我困于激流

I was searching for the truth
为寻一真相

There was a reason
事出有因

I collided into you
心与你相撞

Calling your name in the midnight hour
子夜唤你之名

Reaching for you from the endless dream
梦海千里渡,万年为寻你

So many miles between us now
而今彼此虽隔千山万水

But you are always here with me
我心却永与你相伴于此

Nobody knows why
谁人可解其中由

Nobody knows how and
何者能了这般情

This feeling begins just like a spark
此情起时如星火

Tossing and turning inside of your heart
千般流转跃心间

Exploding in the dark
爆裂于黑夜

Calling your name in the midnight hour
子夜唤你之名

Reaching for you from the endless dream
梦海千里渡,万年为寻你

So many miles between us now
而今彼此虽隔千山万水

But you are always here with me
我心却永与你相伴于此

Oh inside me
在我的心里

I find my way
终得一路

Back to you
重至你近旁

Back to you
重至你近旁

Calling your name in the midnight hour
子夜唤你之名

Reaching for you from the endless dream
梦海千里渡,万年为寻你

So many miles between us now
而今彼此虽隔千山万水

But you are always here with me
我心却永与你相伴于此

Two words
只二字

In your hands
于你手中

In your hearts
于你心中

It's whole universe
便是全世界

You are always here with me
我心却永与你相伴于此


评论
热度(11)

© 什么 | Powered by LOFTER