这个人很懒真的懒
有什麼不對的地方
抱歉我已經被打了

A Place Called You - Emma Stevens

A Place Called You- Emma Stevens


渴望与你厮守

可是你却不懂




Long ago and far away
很久以前

You took me to a place
你带我去到那遥远的地方

I can’t forget
我仍记忆犹新

If You’re my knight in shining armour
你就是属于我的帅气骑士

Guess you just don’t realise it yet
可能你还没有发现

I Been cooped up in a tower
我被关在高塔里

For hours and hours
一天又一天

But the wrong guys all
可是要救我出来的人

try to rescue me
都不是你

Why kiss another frog
怎么能亲吻另一只青蛙

You’re the only one I want
你才是我的王子

It’s obvious, 
多么显而易见

Why can’t you see? 
你怎么能看不见?

Wontcha Take me to the place
不如带我去到

we used to meet
我们曾经遇见的地方

It’s sunny and funny
那里阳光明媚充满欢乐

And quirky and oh oh oh
离奇古怪多多多

A little piece of heaven
那是天堂的一角

And I so wanna go
我是那么向往

I know my happy ending
我的故事一定会有一个幸福结局

But you don’t have a clue
可你却不明白

Cos where I wanna be is a place
因为其实我最想去的地方

A place called you
是你的心里

Long ago and far away
很久以前

In a land of make believe
一个充满信仰的地方

I saw a perfect happy ending
我看见完美的结局

So come on back and set me free
所以快来解救我

I been cooped up in a tower
我被关在高塔里

For hours and hours
一天又一天

The wrong guys all try to rescue me
可是要救我出来的人都不是你

Why kiss another frog
怎么能亲吻另一只青蛙

You’re the only one
你才是我的王子

I want It’s obvious, 
我觉得这显而易见

Why can’t you see? 
可你怎么就看不见?

Wontcha take me to the place
不如带我去到

I long to be
我梦想的地方

It’s sunny and funny
那里阳光明媚充满乐趣

And quirky and oh oh oh
离奇古怪多多多

A little piece of heaven
那是天堂的一角

And I so wanna go
我是那么向往

I know my happy ending
我们的故事一定会有一个幸福结局

But you don’t have a clue
可你却不明白

Cos where I wanna be is a place
因为其实我最想去的地方

A place called you
是你的心里

Take me to the place where the stars come out
带我去星辰诞生的地方

Just me and you it’s what it’s all about
世界只有你和我

Take me to a place where I wanna go
带我去梦想的地方

And let me know let your feelings show
告诉我你所有的感受

Take me to the place where the stars come out
带我去星辰诞生的地方

Just me and you it’s what it’s all about
世界只有你和我

Take me to a place where I wanna go
带我去梦想的地方

And let me know let your feelings show
告诉我你所有的感受

It’s sunny and funny
那里阳光明媚充满欢乐

And quirky and oh oh oh
离奇古怪多多多

A little piece of heaven
那是天堂的一角

And I so wanna go
我是那么向往

I know my happy ending
我们的故事一定会有一个幸福结局

But you don’t have a clue
但是你却不明白

How much
我是那么

I long to see your face
渴望与你相守

Cos No one ever can replace
因为我只想走进你的心里

A place called you
你的心里


评论
热度(10)

© 什么 | Powered by LOFTER