这个人很懒真的懒
有什麼不對的地方
抱歉我已經被打了

Outlaws Of Love - Adam Lambert

Outlaws Of Love- Adam Lambert


四处奔波

为爱逃亡



oh..no where left to go
我们,已无路可走

Are we getting closer closer
我们靠近一点吧,再近一点

no..all we know is no
可,我们还是离得那么远

Nights are getting colder colder
夜晚真的好冷,好冷

Hey tears all fall the same
嘿,我和你一起流泪

we all feel the rain
我们都曾感受冷雨

we can't change
但我们不会改变

Everywhere we go, 
我们东奔西走

we're looking for the sun
寻找阳光和温暖

No where to grow old, 
四处的奔波

we're always on the run
没有安稳的地方

They say we'll rot in hell but I don't think we will
有人说我们会下地狱 但我绝不相信

they've branded us enough, 
他们用尽手段困住我们

outlaws of love
就让我以囚徒之名为爱逃亡吧

Scars make us who we are, 
伤痕,见证了我们

Hearts and homes are broken,broken
心和家都已破裂

Far,we could go so far,with our minds wide open,open
我们已经走了这么远 坦诚心迹 坦荡无愧

Hey tears all fall the same
我们也曾落泪

we all feel the rain
我们也曾感受冷雨

we can't change
但我们不会改变

Everywhere we go, 
我们东奔西走

we're looking for the sun
寻找阳光和温暖

No where to grow old
四处的奔波

we're always on the run
没有安稳的地方

They say we'll rot in hell but I don't think we will
有人说我们会下地狱 但我绝不相信

They've branded us enough, 
他们用尽手段困住我们

outlaws of love
就让我以囚徒之名为爱逃亡吧

Everywhere we go, 
我们东奔西走

we're looking for the sun
寻找阳光和温暖

No where to grow old
四处的奔波

we're always on the run
没有安稳的地方

They say we'll rot in hell but I don't think we will
有人说我们会下地狱 但我绝不相信

They've branded us enough, 
他们用尽手段困住我们

outlaws of love
就让我以囚徒之名为爱逃亡吧

outlaws of love
为爱逃亡吧

outlaws of love
为爱逃亡

outlaws of love
为爱逃亡

outlaws of love
为爱逃亡


评论(1)
热度(6)

© 什么 | Powered by LOFTER