这个人很懒真的懒
有什麼不對的地方
抱歉我已經被打了

Ordinary Human - OneRepublic

Ordinary Human- OneRepublic

我只是个典型的失败者

有时我只是希冀模仿着

成为一个完美的成功者



Today I took a walk in the clouds
如今我漫步云间

Today I took a walk in the clouds
如今我漫步云间

Used to keep my eyes wide shut
不再有过去那种恍惚惊异之感

But now I'm staring down
眼神里只剩下久违的坚定和果决

Today I felt a switch in my vein
脉络里的血液在今日焕然一新

Today I felt a switch in my vein
脉络里的血液在今日焕然一新

Used to be a shadow
过去埋藏的阴影

Now a shadow scream my name
如今化为心底对姓名的呼喊

And in the daylight I could swear
就在日光中我能起誓

We’re the same
我们没什么不同

But I’m just an ordinary human
我只不过是个再平庸不过的人

(Ordinary ways) 
以平凡的方式存在

I’m just an ordinary human
我是平凡的人类

But I don’t feel so ordinary today
但我今天绝非平常

I’m just a picture perfect nothing
我只是个典型的失败者

Sometimes I medicate
有时我只是希冀模仿着

I’ll be a picture perfect human
去成为一个完美的成功者

Before the sun goes down today
在那太阳坠落之前

Today I felt a switch in my vein
脉络里的血液在今日焕然一新

Today I felt a switch in my vein
脉络里的血液在今日焕然一新

Used to be a shadow
过去埋藏的阴影

Now a shadow scream my name
如今化为心底对姓名的呼喊

And in the daylight I could swear
就在日光中我能起誓

We’re the same
我们没什么不同

But I’m just an ordinary human
我只不过是个再平庸不过的人

(Ordinary ways) 
以平凡的方式存在

I’m just an ordinary human
我是平凡的人类

But I don’t feel so ordinary today
但我今天绝非平常

I’m just a picture perfect nothing
我只是个典型的失败者

Sometimes I medicate
有时我只是希冀模仿着

I’ll be a picture perfect human
去成为一个完美的成功者

Before the sun goes down today
在那太阳坠落之前

Just an ordinary human
只是个如此普通的人

I don't feel so ordinary today
我只是个平庸的人 却一样在今天能体会不凡

There'll be peace in the city tonight,Peace in the city tonight
这里的城市,只有在入夜时回归平静

But when I'm gone
但当我离去

I hope they get it right
我希望一切恢复平常

There'll be peace in the city tonight,Peace in the city tonight
夜晚的城市会恢复平静

For when I'm gone
我离开时

I hope they get it right
只是希望一切安好

Just an ordinary human
只是个如此普通的人

(Ordinary ways) 
以如此平凡的方式活着

I'm ordinary human
我只是个平庸的人

I don't feel so ordinary today
却一样在今天能体会不凡

But when I'm gone
只是当一切散去 我行将离去

I hope they get it right
硝烟散去 世界如常


评论(1)
热度(4)

© 什么 | Powered by LOFTER