这个人很懒真的懒
有什麼不對的地方
抱歉我已經被打了

Good Luck - Lenachka

Good Luck- Lenachka

 

你不过是个爱撒谎的傻逼

是时候该放手了

 

What's wrong with me I'm going crazy, crazy

怎么了,我要疯了,疯了

I'm not the type to lose control oh, oh

但我并非会失去控制

Something 'bout you got me thinking maybe, maybe

可能在想关于你的事

It's time for me to just let go, go, go

是时候该放手了,放手了

Didn't take that long for me to realize

竟然还渴望我理解你

You were just another kid tellin' lies

你不过是一个撒谎的傻逼

Good luck

祝你好运

Doing what you're doing

做你爱做的事

It's not me you're foolin'

反正你玩弄的不是我

You thought I'd never know

你可能还以为我不知情

Good luck

祝你好运

You put on a good show

你演了一出好戏

Had me in the front row

让我坐在最前排

But now the curtain's closed

但现在帷幕紧闭

(Oh, oh, oh, hmm)

(噢,噢,噢)

(Oh, oh, oh, hmm)

(噢,噢,噢)

You keep saying that you miss me, miss me

你个傻逼仍然说着想我,想你麻痹

While you're with another girl (no, no)

当你还和别人在一起时

I can't believe I let you kiss me, kiss me

我无法想象我竟然会让你亲我,亲我

No time for games in my world

老娘没时间陪你玩了

Didn't take that long for me to realize

竟然还渴望我理解你

You were just another kid tellin' lies

你不过是一个撒谎的傻逼

Good luck

祝你好运

Doing what you're doing

做你爱做的事

It's not me you're foolin'

反正你玩弄的不是我

You thought I'd never know

你可能还以为我不知情

Good luck

祝你好运

You put on a good show

你演了一出好戏

Had me in the front row

让我坐在最前排

But now the curtain's closed

但现在帷幕紧闭

(Oh, oh, oh, hmm)

噢,噢,噢

(Oh, oh, oh, hmm)

噢,噢,噢

(Oh, oh, oh, hmm)

噢,噢,噢

(Oh, oh, oh, hmm)

噢,噢,噢

I should have known

我本该早知晓

I should have known

我本该早知晓

I should have known

我本该早知晓

Good luck

祝你好运

Doing what you're doing

做你爱做的事

It's not me you're foolin'

反正你玩弄的不是我

You thought I'd never know

你可能还以为我不知情

Good luck

祝你好运

You put on a good show

你演了一出好戏

Had me in the front row

让我坐在最前排

But now the curtain's closed

但现在帷幕紧闭

Good luck

祝你好运

Doing what you're doing

做你爱做的事

It's not me you're foolin'

反正你玩弄的不是我

You thought I'd never know

你可能还以为我不知情

Good luck

祝你好运

You put on a good show

你演了一出好戏

Had me in the front row

让我坐在最前排

But now the curtain's closed

但现在帷幕紧闭

(Oh, oh, oh, hmm) Keep doing you babe

(噢,噢,噢)你继续吧

(Oh, oh, oh, hmm) Because I'm alright

(噢,噢,噢)我现在很好

(Oh, oh, oh, hmm) Without you

(噢,噢,噢)没有你

(Oh, oh, oh, hmm)

(噢,噢,噢)

Good luck

祝你好运

Doing what you're

做你爱做的事

Good luck

祝你好运

Doing what you're

做你爱做的事

Good luck

祝你好运

Doing what you're doing

做你爱做的事

 

评论(7)
热度(19)

© 什么 | Powered by LOFTER