这个人很懒真的懒
有什麼不對的地方
抱歉我已經被打了

Secret Love Song - Little Mix、Jason DeRulo

Secret Love Song-Little Mix

无人知晓

我爱上一个

名花有主的人

 

When you hold me in the street

你在街上拥我入怀

And you kiss me on the dancefloor

在舞池中与我亲吻

I wish that it could be like that

我期待这么一天的到来

Why can't it be like that cause I'm yours

即便此时我们无法像那一样,我依然属于你

We keep behind closed doors

我们躲在房门紧锁的房间里

Every time I see you I die a little more

每看你一眼,我便为你沉沦一次

Stolen moments that we steal as the curtain falls

紧紧抓住窗帘放下后的每一瞬间

It'll never be enough

但那远不足够

It's obvious you're meant for me

因为我是如此深爱着你

Every piece of you it just fits perfectly

你的一点一滴都是那么完美

Every second every thought I'm in so deep

思念你的每分每秒我都无法自拔

But I'll never show it on my face

尽管我从不对外袒露心声

But we know this we got a love that is homeless

但我们依然爱得不可救药

Why can't you hold me in the street

此时你不能与我在街上相拥

Why can't I kiss you on the dancefloor

我不能在舞池与你亲吻

I wish that it could be like that

但我渴望那一天的到来

Why can't we be like that Cause I'm yours

即便此时我们无法像那一样,我依然属于你

 

When you're with him do you call his name

你和那个人在一起时你呼唤他的名字

Like you do when you're with me does it feel the same

和呼唤我时是否感觉截然不同

Would you leave if I was ready to settle down

当我下定决心,你会选择离开

Or would you play it safe and stay

还是留下与我共同经营这份爱

Girl you know this we got a love that is hopeless

女孩 你知道我们爱得不可救药

 

Why can't you hold me in the street

此时我们不能在街上相拥

Why can't I kiss you on the dancefloor

我不能在舞池与你亲吻

I wish that it could be like that

但我渴望那一天的到来

Why can't we be like that cause I'm yours

即便此时我们无法像那一样,我依然属于你

 

And nobody knows I'm in love with someone's baby

就算无人知晓我爱上一个名花有主的人

I don't wanna hide us away

我也不想带着我们的爱到处躲藏

Tell the world about the love we making

我要向全世界昭告我们彼此相爱

I'm living for that day someday

我期待有这么一天

 

Can I hold you in the street

我在街上拥你入怀

Why can't I kiss you on the dancefloor

即便此时我不能忘与你在舞池亲吻

I wish that we could be like that

我期望我们有那么一天

Why can't we it be like that cause I'm yours I'm yours

即便此时不能像那一样,我依然属于你

 

Why can't you hold me in the street

此时你不能与我在街上相拥

Why can't I kiss you on the dancefloor

我无法在舞池与你亲吻

I wish that it could be like that

但我期待那一天的到来

Why can't we be like that cause I'm yours

即便此时不能像那一样,我依然属于你

Why can't I say that I'm in love

为何我不能昭告我与你相爱

I wanna shout it from the rooftops

我想要爬上屋顶大声地喊出

I wish that it could be like that

我期待那一天的到来

Why can't we be like that cause I'm yours

即便此时不能像那一样,我依然属于你

 

Why can't we be like that

即便此时我们无法像那一样

Wish we could be like that

但我期待那一天的到来

 

 

评论
热度(4)

© 什么 | Powered by LOFTER