这个人很懒真的懒
有什麼不對的地方
抱歉我已經被打了

Broken - Mclean

Broken-Mclean

 

你曾说你永远不会离去

看看你对我做了些什么

 

 

Uh uh

Oh oh

Uh uh

Oh oh

Yours was the perfect love

你有最完美的爱情

I swear it was

我发誓它是最完美的

Until i had your love, my world was cold

在我拥有了你的爱之前,我的世界都是一片冰冷

I did what most men do, and i messed it up

我做了大多数男人都会做的事,那就是把一切都搞砸

But when i got you back, my world was whole

但当我重新拥有你时,我的世界又完整了

The player thing I let it go (yeah)

我把那些花花公子的事都抛弃了

Thought our life was set in stone

以为这样我们的生活就会像磐石一般稳定

But it wasn't, and I'm here alone

但并没有,现在我孤单地独自一人

Nothing is in front of me

我的前方什么都没有

I feel I can't even breathe

我感觉我甚至都不能再呼吸

Don't think that I can handle this

别以为我能控制得了这样

Baby I'm so

宝贝我实在是

I'm so in agony

我实在是在极度痛苦之中

Look at the state of me

看看我现在的样子

Left here broken

心碎地被抛弃在这里

You said you'd never leave

你曾说你永远不会离去

Look what you've done to me

看看你对我做了些什么

Left here broken

心碎地被抛弃在这里

Where do I go from here

我该到哪里去

I'm so lost

我迷失了自我

Do you know how hard it is

你知道这样有多么艰辛吗

Fighting my way through this

自己努力地度过这一切

It shouldn't even be like this

原本不该是这样的

I shouldn't have to feel like this

我原本不该有这样的感受

No, no, no

不,不,不

Can't even have company

甚至不能有人陪伴

Nobody can talk to me

没人能跟我说话

I'm messed up

我整个人都不好了

All that I find myself doing

我唯一能做的事情就是

Looking through my gallery

盯着我走廊的照片

Drowning in my memories

沉浸在我的回忆中

I hate you for doing this to me

我恨你对我这样

Girl I'm so

宝贝我实在是

I'm so in agony

我实在是在极度痛苦之中

Never felt like this in my life

在我生命中从来没有过这样的感受

Look at the state of me

看看我现在的样子

Left here broken(broken)

心碎地被抛弃在这里(心碎)

You said you'd never leave

你曾说你永远不会离去

Look what you've done to me(oh)

看看你对我做了些什么(噢)

Left here broken

心碎地被抛弃在这里

(ooh)

(噢)

I'm so in agony

我实在是在极度痛苦之中

Look at the state of me(yeah)

看看我现在的样子(耶)

Left here broken(broken)

心碎地被抛弃在这里(心碎)

You said you'd never leave

你曾说你永远不会离去

Look what you've done to me(oh)

看看你对我做了些什么(噢)

Left here broken

心碎地被抛弃在这里

(broken, broken, broken)

(心碎,心碎,心碎)

I never thought I'd feel this low down in my life

我从没想过在我生命中会有如此低落的情绪

I swear

我发誓

(broken, broken, broken)

(心碎,心碎,心碎)

Everyday I wished that it was me that had died and I'm

每天我都希望死去的是我

I'm so in agony

我实在是在极度痛苦之中

(so in agony)(

实在是在极度痛苦之中)

Look at the state of me

看看我现在的样子

(look at the state of me babe)(

看看我现在的样子宝贝)

Left here broken

心碎地被抛弃在这里

(broken)

(心碎)

You said you'd never leave

你曾说你永远不会离去

(yeah)

(耶)

Look what you've done to me

看看你对我做了些什么

(oh)

(噢)

Left here broken

心碎地被抛弃在这里

(ooh)

(噢)

I'm so in agony

我实在是在极度痛苦之中

Look at the state of me

看看我现在的样子

(oh yeah)

(噢耶)

Left here broken

心碎地被抛弃在这里

(broken)

(心碎)

You said you'd never leave

你曾说你永远不会离去

Look what you've done to me

看看你对我做了些什么

(oh)

(噢)

Left here broken

心碎地被抛弃在这里

 

 

评论
热度(10)

© 什么 | Powered by LOFTER