这个人很懒真的懒
有什麼不對的地方
抱歉我已經被打了

Tie you Up - Angelika Vee

Tie you Up-Angelika Vee

 

最好把你绑起来

然后玩弄你一下

 

 

 

 

Better tie you up and play you a little

最好把你绑起来然后玩弄你一下

Hurt you a little

伤害你一下

But love you a little more

但爱你更多一点

Better tie you up and hurt you a little

最好把你绑起来然后玩弄你一下

But love you a little more

但爱你更多一点

Voice

声音

is in my head

在我脑中盘旋

try to tell me

试着告诉我

That I should slow down

我应该慢下来

But you weren't

但是你不是

What you can have

你能拥有的一切

You want it so bad

你想要拥有的一切是如此的糟

That it makes

这使

You go mad

你变得疯狂

I put dark red lipstick on

我把深红色的嘴唇贴在

A black dress then turn the lights on

一条黑色的裙子上然后打开灯

So you could see my face

你可以看见我的脸

I could see your face

我可以看到你的脸庞

don't want you to give me space

不想你给我空间

Even if I don't be with anyone

即使我没和任何人在一起

It's still be you

仍然想和你在一起

Still be you

仍然想和你在一起

Even if I don't have anyone

即使我没有拥有任何人

I'd still want you

我仍然想要你

Still want you

依然想要你

Better tie you up and play you a little

最好把你绑起来然后玩弄你一下

Hurt you a little

伤害你一下

But love you a little more

但爱你更多一点

Better tie you up and hurt you a little

最好把你绑起来然后玩弄你一下

But love you a little more

但爱你更多一点

Mountains

群山

See the West

蜿蜒至西部

Baby, Let our

宝贝,让我们的

Bodies do the talking

身体做一些交谈吧

Make me

让我

Make mistakes

犯一些错误吧

And I'll make up

我将来会弥补的

For the men in the morning

对着清晨的男人

Turn up the radio

打开电台

Our sounds want you to fall

我们的声音想要你来临

Let me hear your voice

让我听到你的声音

Can you hear my voice?

你能听到我的声音吗

Only thing he heard was noise

他能听到只有噪声

Even if I don't be with anyone

即使我没和任何人在一起

It's still be you

仍然想和你在一起

Still be you

仍然想和你在一起

Even I don't have anyone

即使我没有拥有任何人

I'd still want you

我仍然想要你

Still want you

仍然想要你

Let's take a walk in the sky

让我们漫步在云端

Cause we've already touched

既然我们已经触碰到了彼此

The Heavens

天堂

It's all about you and I

都是关于我和你

Wooaah

Better tie you up

最好把你绑起来

Better tie you up and play you a little

最好把你绑起来然后玩弄你一下

Even If I don't be with anyone

即使我没和任何人在一起

It's still be you

仍然想和你在一起

Still be you

仍然想和你在一起

Even If I don't have anyone

即使我没有拥有任何人

I'd still want you

我仍然想要你

Still want you

仍然想要你

Still want you

仍然想要你

Better tie you up and play you a little

最好把你绑起来然后玩弄你一下

Hurt you a little

伤害你一下

But love you a little more

但爱你更多一点

 

 

评论
热度(16)

© 什么 | Powered by LOFTER