这个人很懒真的懒
有什麼不對的地方
抱歉我已經被打了

I Lost My Faith - Tiny Harvest

I Lost My Faith-Tiny Harvest

 

当我还认为你是我的朋友时

我真是个十足的蠢货

 

 

Now and we come so far I can see who you really are

现在我们已经走了这么远的路, 我终于看清了你

I ll be fooled,fooled again

我被骗了,再一次地被骗了

believing you were my friend

一直相信你是我的朋友

You have done good

你干得不错

You have done well

你真的干得不错

But I lost my faith in you and that hotel

但我已经对你和那家旅馆感到厌倦了

You play the game by you rules

你总是用你的那些规则来玩弄一切

When I thought you were my friend I was a fool

当我还认为你是我的朋友时,我真是个十足的蠢货

You know the people

你知道这个人

You want to know

你想认识

Go to parties you wanna go to

去你想去的派对吧

Scratch the back

抓抓背

You want scratch

你想要这抓痕

But never get know strains attached

但却从不知道附加的代价

You have done good

你干得不错

You have done well

你真的干得不错

But I lost my faith in you and that hotel

但我已经对你和那家旅馆感到厌倦了

You play the game by you rules

你总是用你的那些规则来玩弄一切

When I thought you were my friend I was a fool

当我还认为你是我的朋友时,我真是个十足的蠢货

I am know my all from here

我知道我在这儿的一切

I don’t need you bad excuse

我不需要你的烂借口

no no no

不不不

Just is wind wanna blow The way you go

只是有阵风想把你吹走

You turn around turn around

你在风中翻来翻去

you have done good

你干得不错

You have done well

你真的干得不错

But I lost my faith in you and that hotel

但我已经对你和那家旅馆感到厌倦了

You play the game by you rules

你总是用你的那些规则来玩弄一切

When I thought you were my friend I was a fool

当我还认为你是我的朋友时,我真是个十足的蠢货

 

评论(1)
热度(13)

© 什么 | Powered by LOFTER